По-домашньому. Рецепт млинців із сиром

Привіт! Як ваш травень?
Мій настільки неоднозначний та заплутаний, що я вирішила втекти з Луцька до батьків👪  Диплом, не здані ще завдання, пошук роботи та гуртожиток вимагають терпіння та сил, а тому треба час, аби хоч трішечки відпочити.

А ще я нарешті наважилася сама приготувати млинці. Чомусь ця страва у мене викликала лише страх, але я вже ж доросла дівчинка. Тому треба взяти себе в руки - і зробити це. Що ж, давайте подивимося що з цього вийшло)) І смачного вам 😉
Це моя перша спроба самій пекти і замішувати тісто для млинців, звісно під малесеньким контролем мами.
Рецепт від мами, перевірений в готування сотні разів. І поки я їх випікала, вирішила поділитися ним і з вами також.
 〰
Для приготування млинців нам знадобиться:
  1. Яйця(3 шт.)
  2. Молоко(0,5 л)
  3. Мука(2 ст.)
  4. Цукор, ванільний цурок, сіль за смаком
Спочатку нам треба збити 3 яйця, не до крутої піни, а до однорідного стану. Додати цукор(в мене було 2 столових ложечки), щіпку солі, а також пакетик ванільного цукру. знову перемішати. Наступний крок - додати молоко. Маленький секрет: додайте спочатку половину від потрібної кількості рідини. Перемішайте. Потім поступово всипте муку: один стакан - перемішайте. Не бійтеся комочків, це все потім розійдеться. Додайте решту муки. Ретельно все перемішайте.

Час вливати іншу частинку молока. Дивіться по тісту. Воно має бути як рідка сметана. У процесі випікання вам стане зрозуміло: чи вистачає молока, чи ні. Аби остаточно позбутися комочків(якщо вони у вас залишилися), пересипте тісто в іншу ємкість, при цьому використовуючи сито. Додайте небагато рослинної олії і залиште на декілька хвилин. Тим часом розігрівайте пательну, змажте один раз олією, на далі олія вам не знадобиться.

Тепер випікайте. Кількість тіста для одного млинця регулюйте самі. Для мене це було найважче - зробити ідеально круглий млинець. Як на диво, на перший раз мені майже вдалося. Головне не хвилюватися і залишатися в гарному настрої.

 У мене вийшла ось така кількість млинців:


Для начинки в мене була сирна маса з курагою. Ви можете використовувати все, що є у вас у холодильнику. Це можуть бути і солодкі млинці, так і сольоні - все на ваш особистий смак. Спробуйте експерементувати👍
Змажте нею млинці і - вуаля. Все готово. Насолоджуйтеся😀😊


Сподіваюся, що я вам допомогла.
Спробуйте і переконайтеся, що це дуже смачно і легко! 💯

Завжди з вами,
Я!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

9 фактів про Славутич

Чим я живу?

Топ 5 улюблених Youtube-блогерів