Топ 5 улюблених Youtube-блогерів



Привіт. Як ваш настрій? Весна вже увірвалася до вашого дому?💕

У мене виникла ідея поділитися з вами блогерами, яких я дивлюся на Youtube. Вирішила виділити тих, хто особливо мені подобається та за якими мені цікаво споглядати не тільки на youtube-просторі, але ще й в Instagrami. Тож, почнемо? :)


Скажу тільки, що активно почала слідкувати за блогерами десь після 11 класу. Тоді, випадково натрапивши на відео відомої Maria Way, я підписалася на багатьох: відомих і не дуже, б'юті-блогерів та фітнес-блогерів. Мене це реально захопило, я відкрила для себе зовсім новий на непізнаний світ людей, косметики, моделей, подорожей, одягу та світу загалом.


  1. ❤  Mimi Ikonn. Перша моя любов на youtube - це вона. Молода жінка, яка народилася в Баку, Азербайджан, потім переїхала в Торонто, а нині живе в Лондоні. Вона заміжня, того року народила дівчинку, має власний бізнес та подорожує світом. Мімі для мене потік невтомної енергії, натхнення. Її відео щоразу мотивують мене жити тут і зараз, любити себе такою, як я є, не шкодувати ні про що та бути в гармонії з усім світом. Вона створює неперевершені travel влоги, з якісною картинкою та цікавим контентом, вона розповідає про новинки зі сфери косметики, книг, одягу, додатків на телефон. Більше того, Мімі постійно оновлює свій Instagram. Якщо ви про неї ще не знали, то раджу вам відвідати її канал та особистий блог https://www.youtube.com/user/MimiIkonn  
  2.  ❤  JustVell. Дівчина, яка мене захопила своїми думками та роздумами про життя та людей. Вона з Росії, Москви, шалено любить своє місто, каву та синій колір. Лєра всього на декілька років за мене старша, але це не робить її менш досвідченою в моїх очах. Вона знімає Москву, розмовні відео на різноманітні теми, свої б'юті процедури та поради та багато-багато чого іншого. Я чекаю її відео з нетерпінням, вони атмосферні, по-своєму теплі, душевні та просто класні. Залишаю вам посилання на неї ➔ https://www.youtube.com/user/JustValeriya
  3. ❤  Slavabeatytips. Українка, яка живе в Лондоні. Біолог за освітою, зараз вона займається блогерством, фотографуванням, а також виховує синочка. Мила, чарівна, щира Ярослава, а саме так її звати, знімає влоги, своє повсякденне життя, не уявляє себе без червоної помади на вустах. Це цікаво ще й тому, що вона показує життя Англії, англійців, їх культуру, архітектуру, харчування та сам колорит. Її відео завжди зроблені з деякою цікавинкою. Тому заходьте й насолоджуйтеся https://www.youtube.com/user/slavabeauty
  4. ❤  Margarita Muradova. Це відомий український стиліст, яка веде свій канал. Я знайшла її досить недавно, але вже встигла її полюбити як блогера. Окрім своїх відео на youtube, вона ще й робить прямі включення в Instagram. Маргарита дає корисну інфомацію, дослуховується до порад підписників. На тижні виходить 2-3 відео, які стовідстотково будуть актуальні. Це дівчина, яка не соромиться бути собою, живе своїм життям, завжди посміхається, любить Київ та Україну та просто насолоджується тим, чим займається. І як завжди посилання на її канал https://www.youtube.com/user/mycurlysoul 
  5.  хм.....і це було дуже важко визначити свого останнього "переможця", але все ж таки я це зробила. Osia. Дівчина також із України, але зараз живе в Польщі. Я також її знайшла нещодавно, але вже з нетерпінням чекаю кожного її відео. Вона знімає влоги, де показує Польщу, своє життя та життя сім'ї, знімає розмовні відео, відео із приготуванням та новими рецептами їжі. Ну вже дуже цікаво дивитися ці ролики, і чим вони довші - тим краще, принаймні в цьому випадку. Ося мила, приємна дівчинка, з гарною мовою, з гарною зовнішністю і дивитися на неї - одне задоволення. Тож залишаю вам її канал, переходьте і насолоджуйтеся https://www.youtube.com/user/osia2013





Все, сподіваюся, що чимось була корисно для вас. І змогла трошки привідкрити цей світ. Мені було важко виокремити найкращих та найулюбленіших для мене. Ще є декілька блогерів, за якими слідкую і яких також люблю, вони всі для мене класні.

Завжди з вами,
Я!

P.S. очікуйте скоро пост про Львів💞💞 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

9 фактів про Славутич

Чим я живу?