Чим я живу?

Всім доброго і палкого дня!💓  На деякий час у мене було затишшя. Події життя інколи вибивають мене з колії, тоді вже не хочеться навіть гуляти, їсти і слухати музику. Більше того, я влаштувала собі 4 вихідних у зв'язку з Великоднем. Тому вже час братися до роботи і поновляти мій блог інформацією.💭
Пропоную вам краще мене дізнатися і провести зі мною один день😀





8.00 або 8.30 - в цей час починається мій звичайний будній день. Із будильником, звісно) я студентка, проте прогулювати пари - не моя фішка, без особливої на те причини. Хоча інколи і таке може трапитися.😝

Кожний мій ранок починається зі стакану простої, негазованої водички. Це звичка, яка в мене виникла тоді, коли я намагалася схуднути, і залишилася по сьогодні. Воду я люблю, п'ю її не тільки щоранку, але й протягом усього мого дня. Вважаю, що це корисно й інколи допомагає розслабитися, втамувати голод. Наступний мій крок - кава! Без неї, як і без води, свого ранку вже не уявляю. Обожнюю першу чашечку кави. Можна не поспішати, повільно пити і насолоджуватися кожним ковтком, дивитися нову серію серіалу і мріяти про щось хороше.☕



Вдягнутися, точніше обрати що саме вдягнути, підлаштувати це під свій настрій, хоча це в мене не дуже взаємопов'язано, нафарбуватися і вийти з гуртожитку. Так, живу я саме в гуртожитку, в кімнатці ще з двома дівчатами. Гуртожиток милий, проте після домашнього затишку та комфорту я розумію, що нема нічого гіршого за брудну кухню, неприбрану кімнату, постійних неприємних гостей в кімнаті. Важко навіть розслабитися, а роздтратування та нервовість досягають найвищого рівня. 😡 Проте не будемо про погане. В житті все-таки більше позитивних моментів.😉

Мій корпус знаходиться в 25-ти хвилинах від мого гуртожитку, тому я ходжу пішки. Люблю ходити, слухати музику і просто дивитися на людей, машини, будівлі і природу. Зазвичай, в день у мене 3-4 пари, інколи до 5 години вечора. Часом так буває, що на парах я краще відпочину, аніж в себе в гуртожитку.

За що я люблю унівєр, так це за знайомства і за дружбу, яка там виникає. Я знайшла свою подругу саме у своїй групі, хоча подружилися ми лише на 3 курсі. Що ми робили до того часу всі 2 роки - я не знаю. Тим більше обидві з Київської області. Це такий цікавий збіг обставин, що дві людини не з Волині познайомилися і стали близькими одна одній саме тут. Кому можна сказати спасибі за цей подарунок долі? :))) День в університеті може бути настільки насиченим, що порятувати може тільки кава. За цей рік я вже стільки її випила, тільки чудом мене ще не погано від "3в1". Хоча це певна традиція - дозволити собі ще одне горнятко кави.



Після пар я з Анжелікою можемо забігти кудись посидіти, замовити десерт або ж просто прогулятися. Зараз таке трапляється трошки рідше, адже у всіх є свої справи. У мене ось захист диплому на носі, але його ще треба дописати, ціла низка модулів, практичних та індивідуальних завдань, які починають мене зводити з розуму. Чим я живу? Я постійно переживаю через усілякі дрібниці, через насправді нікому не потрібні завдання, безглузді практичні. А дурні побутові чи інші проблеми також невід'ємні частини мого дня, які тільки псують настрій і знищують нервові клітини.

Навчіть мене легше ставитися до життя! Будь ласка!

💕А якщо говорити серйозно, то я живу навчанням, своїми друзями, час від часу проблемами та їх вирішенням, подорожами, своєю сім'єю та рідними, живу своїми думками, ось цим блогом, який міцно вкорінився у моїй голові, книжками та youtube каналами, Луцьком та Києвом, Славутичем та Черніговом, мріями про закордонні країни та морем. 💕

Мій вечір може бути різноманітним. Я можу вчитися(хоча зараз на 4 курсі це менш актуально для мене), можу дивитися серіал, засісти Вк(таке трапляється теж рідко), читати книжки або ж проводити весь свій час із друзями. Люблю Луцьк за його можливість круто провести свої дні, жити моментом та інколи не думати про завтра. Люблю ввечері після важкого дня сходити в теплий, ба ні, навіть гарячий душ(якщо, звісно, це дозволить наш гуртожиток), закутатися в ковдру і вже поринути в сон. Дуже часто в мене виникає бажання абсолютно забути реальність, відімкнути мозок, впасти в зовсім інший світ. І вже наступного ранку моє життя входить в теж саме русло. Це не одноманість, хоча такі дні в мене теж трапляються. 

💜Мені кайфово відчувати, що я частинка певного великого світу, частинка життя Луцька, який став рідним і важливим для мене містом. 💜



Круто ось так прокинутися, відчинити двері гуртожитку і дозволити захопити тебе тій швидкій та нестримній течії міського життя. 

І в той момент я щаслива!

Завжди з вами,
Я!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

9 фактів про Славутич

Топ 5 улюблених Youtube-блогерів