Пост №1. Початок

Привіт усім!
У Вас буває таке, що Ви щось дуже довго виношуєте всередині, чогось прагнете, хочете, про щось мрієте, а про що саме не знаєте? У мене така ситуація вже останні десь півроку. Гортаю Instagram, черпаю натхнення з гарних сторінок, намагаюся щось зробити схоже, але все ж  таки хочеться щось своє, рідне, таке оригінальне та неповторне. Це моя далеко не перша спроба "виходити в люди". Писала щось собі "в шухлядку", інколи публікувала в деяких соцмережах, але нещодавно натрапила на дівчину, яка допомогла мені повірити в себе. Особисто з нею я не знайома, вчимося на одному факультеті. Особливо нічим вона не вирізняється, але...вона займається тим, про що я таємно мрію вже давно, навіть сама не знаючи цього, - блогерством.
У той момент всередині мене щось вибухнуло, запалилося. Я нарешті зрозуміла: або зараз, або вже ніколи. І ось, пишу, трошки невміло, по-дитячому, зі страхом осуду, критики. Але з вірою, що все-таки не помилилася зі своїм вибором - писати, радити, вголос думати та публікувати свої думки. То ж, хай це буде лише початок.

P.S. <a href="http://www.helloblogger.ru" id="helloblogger_check" data-proposal="54a2c056-53d3-493b-bbc0-fd93747358f6-7203">helloblogger.ru</a> 

Далі буде...

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

9 фактів про Славутич

Топ 5 улюблених Youtube-блогерів

Чим я живу?