Мої "Красуня та Чудовисько"

Привіт.:)

 У мене виникло деяке затишшя, але зараз я вирішила поділитися з Вами своїми враженнями від перегляду фільму "Красуня та Чудовисько". Сподіваюся, ви не залишитеся байдужими.)
Всі ми віримо у прекрасне та казкове майбутнє, тільки зі світлими та позитивними подіями. Особливо, дівчата. Казки, мабуть, найулюбленіша наша тема. Розкішні сукні, гарні зачіски, черевички, гідні принцес, і, щонайголовніше, принц на білому коні. Куди ж без принца?)

Так чудесно лягати спати і слухати мамині розповіді про найрізноманітніші пригоди дівчаток у казковому світі. Тоді і до реальності повертатися не надто хочеться, де все здається таким сумним та невеселим, позбавленим будь-яких фарб та віри у диво. Проте, хіба все так трагічно? Давайте-но заплющимо очі і уявимо такі собі сучасну казку про дівчину і хлопця...

Колись давно я подивилася мультфільм "Красуня і Чудовисько". Зізнаюся чесно, що я не поціновувачка казок, особливо ніколи їх не любила ні читати, ні слухати, ні дивитися. Але ось ця історія мене зачіпила, сподобалася та чимось надовго запам'яталася. Прекрасна та романтична Бель, жорстокий на перший погляд принц в образі чудовиська, якого прокляла відьма, та щасливий фінал. Повчальний мультфільм, котрий мені не набрид і який я б переглядала й надалі. Вже дуже запала в душу ця lovestory. А ось тут, в 2017 році, виходить вже фільм "Красуня та Чудовисько" в 3D. І я не могла не подивитися. Не шукайте недоліків - їх там просто нема. Талановита Емма Уотсон зіграла Бель. Таке враження, що акторка грала саму себе. Так переконливо, ніжно, романтично. Вона повністю перевтілилася і стала зразком досконалості для багатьох. А Чудовисько? Не менш талановитий Люк Еванс. Його на екрані бачила вперше, проте і він запам'ятався. Всі актори вдало зіграли своїх персонажів. Більше того, це мюзикл. Було приємно та цікаво не тільки дивитися, але й слухати. Чудове виконання. А які костюми, особливо сукня Бель на балу з Чудовиськом. Ви просто мусите це побачити, а ефект 3D створює ефект а-ля присутності там, поруч із героями фільму.

Картинка яскрава, динамічна, дуже захоплива, а фільм добрий, про справжнє, те, що важливо.

І хоч я знала сюжет та фінал, але з цікавістю дитини провела ці півтори години. До речі, в залі було багато сімей. Так, це ідеальний фільм для теплого та душевного вечора.

Тому тим, хто ще не подивився цю оновлену версію вже відомої казки "Красуня та Чудовисько", раджу її переглянути та привнести у своє життя трохи магії.

Завжди з вами,
Я!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

9 фактів про Славутич

Топ 5 улюблених Youtube-блогерів

Чим я живу?