Весняний порятунок самих себе

Ніколи особливо не любила весну. Моя наулюбленіша пора - це осінь, але зараз не про неї. Я не відчувала якогось оновлення з приходом березня, не будувала планів на літо. Але ось вже протягом декількох років я почуваю щось зовсім нове, яке не піддається моїй логіці. Так, тепер весна в мене асоціюється з можливістю змінити себе. Я зараз поясню.
Рік тому ця пора майже повністю перевернула моє життя, починаючи від зовнішнього вигляду і закінчуючи зміною в особистісному плані. Знаєте, це наче б всі фігури стали на свої місця. Хтось пішов від мене, хтось залишився, а хтось новий прийшов і також залишається зі мною вже доволі тривалий час. За все це я дякую. Між тим, інколи згадується все те, що було, а було й багато хорошого, цікаво, як завжди, несподіваного. І тоді виникає таке враження, наче б ти знаходишся між двома світами або паралельними, які, здавалося б, зовсім-зовсім поруч, а перетнутися так і не можуть. Зазвичай, у цей період  у мене змінюється настрій із шаленою швидкістю, частіше в якийсь негативний, меланхолічний, депресивний бік. Тому для себе я винайшла декілька способів а-ля порятунку самої себе і вирішила поділитися ними з вами.:)
  1. Навушники у вуха і заповнити свою голову музикою. Я собі дозволяю слухати будь-яку. Знаю, що непотрібно "добивати" себе сумними мелодіями, але ж у той період саме таке і хочеться слухати. Тому вперед. 
  2. 1-2 дні побути на самоті. Більше не рекомендую, тому що є можливість зненавидіти людей і все навколо. Валятися в ліжку, нічого не робити, дивитися все, що спаде на думку і не думати за інших. Станьте на цей час егоїстом. Але потім виходьте на люди.
  3. Порадуйте себе чимось. Не обов'язково це буде солодке(хоча таке теж практикується:))). Купіть собі щось із косметики, за доглядом за собою, сходіть на манікюр, змініть зачіску(навіть трішечки) або просто потіште себе якоюсь дрібницею, абсолютно неважливою, але дуже бажаною саме тут і зараз.
  4. Знайдіть для себе натхнення. Займіться тим, від чого ви реально кайфуєте, те, що приносить вам задоволення. Мені стає легше від прибирання:) обожнюю щось викидати, перебирати і позбавлятися від усього зайвого.
  5. І останнє. Виплесність свою тривогу, злість, роздратування або на перевірену людину, якій неважко вас вислухати, або розпишіть все на папері і порвіть. У такому стані краще не мовчати і не замикатися у собі, хоча хочеться. 
Ось і все. Ці всі способи хоч і банальні, але вони і справді працюють, принаймні зі мною.
Весна тоді вже не лякає, немає бажання втекти куди подалі, сховатися від людей, а просто хочеться насолоджуватися і брати від кожного дня максимум вражень та емоцій, не думати про щось неважливе, а зосереджуватися на тому, від чого в тебе мурахи по шкірі.

Завжди з вами,
Я. :)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

9 фактів про Славутич

Топ 5 улюблених Youtube-блогерів

Чим я живу?