НЕзагадане бажання


Все зруйнувалося, коли на Новий рік я не загадала бажання...
Звісно, це жарт, але в кожному жарті є лиш доля жарту.
Розумію, що такого складного року, як цей, у мене ще не було. Важко емоційно, фізично, морально. І це ще не кінець. У мене таке відчуття, що хтось там зверху начебто спеціально мене випробовує. Мене, мої сили, терпіння, характер, людей, які були вхожі в моє коло спілкування, на вірність та справжність. 
І це все тягнеться з початку року. А здавалося, що такої нейморівно щасливої зустрічі Нового року в мене ще ніколи не було. На той момент у мене здійснилися всі мої потаємні та найщиріші бажання, пов'язані з новорічними днями. Все, що я хотіла, тоді отримала. І навіть подумати не могла, що буде далі. А далі десятки днів випробувань, чи може й сотні. 

Ви думаєте, що загадане бажання в новорічну ніч і справді здійснюється або має магічну силу? А вислів "з ким Новий рік зустрінеш, з тим і проведеш"? Ось я завжди щось бажала, банальне, звісно, може, але бажання мала. Це могло бути щось на кшталт "знайти кохання", "більше подорожувати" і подібне. А тої ночі пункт "загадати бажання" у мене просто випав із голови. Мені нічого не було потрібно та й нічого більшого не хотілося. Найліпша подруга поруч, "кохання всього мого життя" теж поруч, або я з ними поруч (бо плани на зустріч Нового року змінювалися кожного дня). І про бажання мови взагалі не було. А зараз дивлюся реальності та правді в очі і бачу: а загадати хоча б якесь бажання все-таки мало б смисл. Хоча б для ✓

Тепер із тих негараздів не можу виплутатися. Одна смуга, яка все тягнеться і тягнеться. І біда в тому, що ні з ким не можу цим поділитися і звернутися по допомогу. І я не розумію, де з'явилася тріщина, через яку просочується весь негатив і звідки вилазять проблеми. 

Прив'язувати мою теперішню ситуацію до відсутності загаданого новорічного бажання - це безглуздо та нерозумно, звісно. Але я не можу зрозуміти одної речі:
 що сталося з моєю легкістю, яка була рік-два тому? що змінилося? 

не розумію, для чого мені всі ці випробування, адже сил боротися вже не маю. 

А писати ж хотіла і мала намір зовсім про інше. Про диван. Про рідний "диван", до якого я приросла і не хотіла покидати. А слова про новий рік начебто самі з'явилися з думок. і чому саме зараз згадався той Новий рік - теж дивно.

а про диван ще все-таки напишу, бо це одна з тих моїх вічних проблем, якби це смішно і сумно не звучало.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

9 фактів про Славутич

Топ 5 улюблених Youtube-блогерів

Чим я живу?